۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نان لواش

نان لواش نان ترد و نازکی است که ضخامت آن حدود سه میلی متر میشود و که از خمیر فطیر یا خمیر کم ورآمده پخته می شود. ریشه و اصالت نان لواش متعلق به جمهوری ارمنستان است.

 همچنین بخوانید:

خواص و فواید کامل تخم گشنیز

طرز تهیه ماسک صورت لبو قرمز

کباب لقمه ترکیه ای

  • gholam ali
  • دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹

دلایلی که باعث بوی بد دهان می شوند

بوی بد دهان را می توان به موارد واقعی و غیر واقعی تقسیم کرد. 85 درصد موارد بوی بد دهان واقعی است، به این معنی که از داخل دهان می آیند. موارد باقیمانده به دلیل اختلالات مری، بینی، گلو، سینوسها، ریه ها یا معده اتفاق می افتد. آنها به ندرت به دلیل شرایط پزشکی اساسی مانند کتواسیدوز یا نارسایی کبد ایجاد می شوند. موارد غیرواقعی زمانی اتفاق می افتد که فرد احساس بوی بد دهان کند، که توسط شخص دیگری قابل تشخیص نیست.

  • gholam ali
  • سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹

تاریخچه تشکیل سایت گوگل

تاریخچه تشکیل سایت گوگل از ابتدا تا امروز


برای آن ها که غرق در دنیای کامپیوتر و اینترنت هستند شاید باور این نکته سخت باشد که گوگل از سال ۱۳۷۷ تاسیس شده است. درحالی که شاید به اندازه عمرش و حتی بیش از آن در ذهن ما سابقه حضور دارد و خیلی از ما زندگی روزانه مان در فضای مجازی با جست و جو در گوگل معنا پیدا می کند.


گوگل را واقعا می شود جزو برندهای سرآمد در میان برندهایی دانست که به قول معروف، یک شبه ره صد ساله رفته اند و نامی ماندگار در ذهن همه شده اند.
جالب این جاست که گوگل به این موفقیت عجیب و غریبی هم که طی این سال ها به دست آورده است، راضی نیست و حالا در تکنولوژی تلفن های همراه و تبلت و حتی تلویزیون، حرف هایی برای گفتن دارد.
بررسی موفقیت های این برند از این جهت مهم است که می تواند به عنوان الگویی تجاری، مورد توجه مدیران و بازرگانان جوان کشورمان قرار بگیرد. همان هایی که هر روز بیش از دیروز اهمیت حضور در فضای مجازی را درک می کنند و در اندیشه گسترش کسب و کار بومی خود به فضای نت هستند. اگر دنبال بازاریابی موفق اینترنتی هستند این پرونده واقعا به دردتان می خورد.

 

همه فن حریف


شرکت گوگل یک شرکت فعال در عرصه جست و جوی اینترنتی و تکنولوژی تبلیغات است که در تاریخ ۴ سپتامبر سال ۱۹۹۸ تاسیس شد.  این شرکت در عین حال در زمینه عکس، اخبار، نقشه ها، ویدئوها و برنامه هایی که از سوی خود گوگل ساخته شده اند، هم فعالیت می کند. گوگل پربیننده ترین سایت اینترنتی دنیاست و به حدی در سراسر دنیا محبوب است که در زبان انگلیسی حتی فعل to google به معنای جست و جو در اینترنت هم به وجود آمده است.

 

  • gholam ali
  • دوشنبه ۲ تیر ۹۹

ادمین های تلگرام حتما بدانند!

امروزه با رونق کسب و کارهای مجازی بستری برای خرید و فروش و خدمات دیگر در این فضا فراهم شده است. یکی از نرم افزارهای ارتباطی فضای مجازی که بین شبکه‌های اجتماعی طرفدار بسیار زیادی دارد تلگرام است. در ادامه نکات اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام بررسی شده است.

مطمئنا یک مخاطب در نگاه اول به قسمت توضیحات کانال تلگرامی شما مراجعه می‌کند که متوجه شود در این کانال تلگرامی چه مطالبی ارائه می‌شود و آیا این مطالب برای کاربردی دارد یا نه بنابراین در کانال تلگرامی در قسمت توضیحات توضیح مختصری در مورد فعالیت و کسب وکار خود ارائه دهید تا مخاطب متوجه شود در چه کانال تلگرامی عضو شده است و هدف اصلی این کانال تلگرامی و نوع خدمات آن به چه طریق است.

  • gholam ali
  • دوشنبه ۲ تیر ۹۹