۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

گربه‌های دوقلو با چشمانی عجیب / تصاویر

محققان معتقدند که رنگ متفاوت چشم های این دو گربه به علت یک بیماری نادر ژنتیکی است که ممکن است از هر چند هزار گربه، یکی از آنها دچار چنین مشکلی شود.

به گزارش فارس، محققان معتقدند تعداد گونه های جانوری که ممکن است دوقلو زاد و ولد کنند بسیار اندک است و نادرتر از آن تفاوت های چشم گیر در ظاهر این حیوانات است.

  • gholam ali
  • پنجشنبه ۴ آذر ۹۵

کاشت مو به روش طبیعی

کاشت مو به صورت طبیعی

برای بسیاری افراد دچار مشکل طاسی، فرآیند ریزش مو از جلوی سر آغاز می شود. این افراد می توانند از روش کاشت موی طبیعی برای استخراج پیازهای موی سالم از کنار سر یا پشت آن و پیوند مو در ناحیه جلوی سر استفاده کنند. با وجودی که این درمان بیشتر توسط آقایان مورد استفاده قرار می گیرد، خانم هایی که با مشکل ریزش موی غیر عادی در سر خود مواجه شده اند نیز می توانند از نتایج کاشت موی طبیعی بهره مند شوند.

 

انواع روش های کاشت مو

 

 

روش کاشت موی طبیعی

اکثر موارد کاشت موی طبیعی تحت بی حسی موضعی انجام می شوند. به این ترتیب برای جراحی فقط نواحی خاص تحت درمان بی حس خواهند شد. هنگامی که ناحیه تحت درمان بی حس شد، پزشک پیازهای موی مورد نیاز را از نواحی اهدا کننده خارج می کند. این پیازهای مو در ادامه به دقت در نقاط دچار طاسی پیوند زده می شوند. طول مدت درمان در این حالت به تعداد پیازهای موی مورد نیاز برای پیوند بستگی دارد. به این ترتیب پیوند 2000 پیاز مو به حدود 5 تا 6 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

 

  • gholam ali
  • چهارشنبه ۳ آذر ۹۵